الأحد، 15 أكتوبر 2017

ترنيمة أنا قلبي بيسجد للإله، شباب كنيسة الملاك ميخائيل بالاسكندرية

ترنيمة أنا قلبي بيسجد للإله،  شباب كنيسة الملاك الجمعة 6 اكتوبر

 ترنيمة أنا قلبي بيسجد للإله، شباب كنيسة الملاك ميخائيل بالاسكندرية الجمعة 6.10,2017 ترنيمة أنا قلبي بيسجد للإله، ده إلهي واهب الحياة * 1- رب الوجود يا إله الكون حبك يا يسوع أنا ليه مديون قدام حنانك سيدي .. أنا باركع وانحني القرار - أنا قلبي بيسجد للإله ده إلهي واهب الحياة 2- إنت سلامي عندك معنى الأمان معاك لقيت أفراحي .. فرحي رؤياك نشلتني من عاري حبك طوق النجاة 👈 دوس لايك👈 علق ب (تم) 👈مشاركة ❤️❤️❤️❤️ ↓ ⬇👇↓اقرأ وشاهد التفاصيل اضغط على الصورة↓ ⬇👇↓ 💕 شاهد الفيديو


تابعونا على الموقع التابع للصفحة والذي يحتوي علي الالاف من الفيديوهات ( عظات قداسات اجتماعات مؤتمرات الحان ترانيم تسابيح وقسم خاص لمهرجان الكرازة بالاضافة للاجتماعات الاسبوعية لاشهر اساقفة و كهنة كنيستنا الارثوذكسية )
( تم اصلاح مشكلة تشغيل الفيديوهات بالموقع ولا توجد مشكلة حاليا

ترنيمة أنا قلبي بيسجد للإله، شباب كنيسة الملاك ميخائيل بالاسكندرية الجمعة 6.10,2017
ترنيمة أنا قلبي بيسجد للإله، ده إلهي واهب الحياة *
1- رب الوجود يا إله الكون حبك يا يسوع أنا ليه مديون
قدام حنانك سيدي .. أنا باركع وانحني
القرار - أنا قلبي بيسجد للإله ده إلهي واهب الحياة
2- إنت سلامي عندك معنى الأمان معاك لقيت أفراحي ..
فرحي رؤياك نشلتني من عاري حبك طوق النجاة
👈 دوس لايك👈 علق ب (تم) 👈مشاركة ❤️❤️❤️❤️
↓ 👇↓اقرأ وشاهد التفاصيل اضغط على الصورة↓ 👇↓ 💕
شاهد الفيديو

0 التعليقات:

إرسال تعليق

مشاركة مميزة

إصابة رئيس الطائفة الإنجيلية بفيروس كورونا ووضعه قيد العزل المنزلي

 إصابة رئيس الطائفة الإنجيلية بفيروس كورونا ووضعه قيد العزل المنزلي    إصابة رئيس الطائفة الإنجيلية بفيروس كورونا ووضعه قيد العزل المنزلي